Oon piirtänyt kauan. Kun olin pienempi, piirsin tikku-ukkohahmoja, joilla oli tikkujalat ja laatikko. Sitten kun tuli Teletapit, aloin kehittymään piirtäjänä ja löysin pyöreitä muotoja. Sitten kehityin ja kehityin. Tein ekan sarjakuvan ja se oli tosi pitkä. Yli sata ruutua. Mietin mitä mun mielikuvitus sanoo. Piirtämisestä tulee hyvä olo. Mulla on kotona lapsuudenpiirros missä hahmot on Teletapit ja Simpsonit, koska niistä tykkäsin.
Välillä piirsin pelottavia hahmoja, esimerkiksi luurankoja. Sitten aloin piirtämään pelottavia robotteja. Sen jälkeen se muuttui. Sitten tein ekan animaation, eka oli Teletapeista. Ohjelma millä tein oli Flipa Clip. Välillä meni hermo ja sitten tuli pitkäkielinen örkki. Tein myös pelottavan Mikki Hiiri animaation. Myöhemmin pikselöin animaatioita. Olen pikku hiljaa kehittynyt tässä. Käytän vihreää green screeniä. Ajatus oli että, hahmot pääsee puhelemaan. Mielikuvituksessa leikin leluilla ja siitä tuli elokuva. Tein tekoälyllä ja palasin takaisin piirtämään.
-Otto

Oton tekemä piirustus lokakuussa 2025